تاریخ انتشار :
1401/08/10
�������� ������������ ���������� ��������
- نوشته شده توسط :
مهندس محمدخانی
- |
- : تعداد بازدید
1199
بار
خيلي از مديران کسب وکار ايده هاي زيادي براي طراحي يک محصول جديد دارند ولي نمدانند که آيا اين ايده ، ارزش کار کردن را دارد و ميتوانيم روي آن سرمايه گذاري کنند يا نه؟
جورج اس دي ، از مشاوران معروف نوآوري در آمريکا ، در مقاله خود به نام "آيا واقعي است؟" که در مجله کسب وکار هاروارد چاپ شده ، به اين سوال مهم پاسخ مي دهد که چگونه مي توانيم متوجه شويم يک ايده جديد ، ارزش سرمايه گذاري دارد يا نه؟
دو ابزار اصلي و مهم در بازاريابي به نام هاي "ماتريس ريسک" و "غربالگري RWW" را به ما معرفي مي کند.
جهت بهره گيري از اين دو ابزار مهم در کسب وکارت يک مشاوره تخصصي لازم داري/