تاریخ انتشار :
1400/01/24
�������������� �������� ������
- نوشته شده توسط :
مهندس محمدخانی
- |
- : تعداد بازدید
1420
بار
صنعت تبليغات ، يکي از پيشرو ترين صنايع در بحث خلاقيت و شگفت زده کردن مشتريان است. براي همين ، آژانس هاي تبليغاتي براي جذب مشتريان ، مجبورند خلاقيت هاي زيادي را به خرج بدهند. باور آژانس هاي تبليغاتي اين است که اگر نتوانيم کسب وکار خودمان را با خلاقيت بالايي تبليغ کنيم، چگونه مي توانيم کسب وکار مشتريان مان را تبليغ کنيم؟
اين طرز تفکر باعث مي شود آژانس هاي تبليغاتي براي تبليغ خودشان از ايده هاي بسيار خلاقانه اي استفاده کنند . اين واقعيت به ما مي آموزد که براي معرفي و تبليغ کسب وکارمان بايدم ، مثل آژانس هاي تبليغاتي فکر کنيم ، به خصوص اگر در بازار يابي صنعتي حضور داريم و قرار است محصول مان را به يک مشتري صنعتي بفروشيم .
راهکارهاي عملي:
براي اجزاي اين ايده ، بررسي کنيد که چه چيزي براي مشتري تان ، جذاب تر و مهم تر است. سپس سعي کنيد روي همان عامل خلاقيت کنيد.
خلاقيتتان را به گونه اي اعمال کنيد که مشتري شگفت زده شود. حتي المقدور خلاقيت را در محلي خارج از دفتر کار مشتري به اون نشان بدهيد.
جسارت داشته باشيد. چون جلب توجه مشتريانصنعتي ، کار سختي است که بدون اجراي ايده هاي جسورانه امکان پذير نيست.