تاریخ انتشار :
1400/01/18
�������� ������������������ ��������������
- نوشته شده توسط :
مهندس محمدخانی
- |
- : تعداد بازدید
1200
بار
چرا بايد تفکر بازاريابي خلاقانه داشت؟
برخي از محصولاتي که با استفاده از تفکر بازاريابي خلاق، تغيير يافته و اصلاح شده اند و بدين قرار است:
- تخم مرغ شانسي که کاربرد بازي کردن را به شکلات افزود.
- فروشگاه هاي زنجيره اي سون الون که کاربرد محل تحويل را به فروشگاهايش افزود.
- غلات صبحانه که حالت استفاده ي تنقلات را به غلاتي مي افزايد که فقط براي صبحانه طراحي شده اند.
- فروشگاه داخل پمپ بنزين، کاربرد خريد مواد غذايي را به پمپ بنزين مي افزايد.
- پدر خواندگي يکي کودک، نياز انتخاب فرزند خوانده را به کمک هاي اعطايي مي افزايد.
- عروسک باربي، نياز به استفاده از عروسک را به نوجوانان مي افزايد.
- واکمن، کاربرد يک ضبط صوت را در شرايطي که با راه حل هاي موجود ، غير ممکن بوده است مي افزايد .
- بنابراين در بازاريابي خلاق ، به طور ضمني بان مي شود که بايد يک تغيير و دگرگوني در محصول خود ايجاد کرد.