تاریخ انتشار :
1400/01/16
������ ������ ��������
- نوشته شده توسط :
مهندس محمدخانی
- |
- : تعداد بازدید
1201
بار
12 استراتژي رشد يک کسب وکار:
استراتژي نفوذ در بازار:
به کمک تخفيف ، تبليغات ، جشنواره فروش و... فروش محصول فعلي مان را در بازارهاي هدف فعلي مان افزايش دهيم.
2- استراتژي توسعه بازار:
با گسترش شبکه هاي توزيع خود، وارد بازارهاي هدف جديدي مي شويم که قبلا در آنها حضور نداشتيم .
3- استراتژي توسعه محصول :
با بهبود محصولات فعلي مان يا معرفي محصولات جديد، کسب و کارمان را توسعه مي دهيم.
4- استراتژي تنوع بخشي:
وارد کسب وکارهاي جديد شويم.
از مديران کسب وکار هاي کوچک و متوسط دعوت مي کنيم که با تيم مشاوره اي کارآفريني جهت ارتقا کسب وکارتان در ارتباط باشيد.