تاریخ انتشار : 1400/01/16

������ ������ ���� ���� ���� ������

  • نوشته شده توسط : مهندس محمدخانی
  • |
  • : تعداد بازدید 1250 بار

تخم مرغ هايتان را در يک سبد قرار بدهيد و از آن سبد به خوبي مراقبت کنيد.

براي کسب و کارهاي کوچک بهترين نصحيت است زيرا پخش کردن منابع اندک يک شرکت کوچک يا تلاش براي راضي کردن تمام مشتريان کار نادرستي است چون شرکت هاي بزرگراحتتر و بهتر مي توانند اين ها را انجام دهند.

اين ايده اصطلاح تخصص گرايي را تداعي مي کند. يعني روي يک بازار يا محصول يا مشتري خاص تمرکز کنند. 

نقطه ضعف اصلي شرکت هاي بزرگ ناتواني شان در تخصص گرايي است زيرا منابع کافي براي تخصص گرايي را ندارند.

راهکارها:

  1. در مقابل وسوسه راضي کردن تمام مشتريان مقاومت کنيد. زيرا ارزش برندتان را تضعيف مي کند.
  2. سعي کنيد تخصص تان در بازار يا محصولي که مي خواهيد روي آن تمرکز کنيد را روز به روز افزايش دهيد.
  3. اطلاعات و دانش تخصصي تان را به رخ مشتريان و هرکسي که به شرکت تان مراجعه مي کند، بکشيد.
  4. از فروش اينترنتي استفاده کنيد ولي فقط از اين کانال ها براي فروش استفاده نکنيد بلکه جهت اشتراک گذاري آگاهي و تخصص تان هم استفاده کنيد.

 

 

تگ ها

معرفی خدمات

پربازدیدترین خدمات


ایده سنجی
  • گردآورنده : محمدخانی
  • |
  • تعداد بازدید : 452

ایده سنجی

پنج رفتار نامطلوب مديران ناکارآمد
  • گردآورنده : کارشناش ارشد فروش محمدخانی
  • |
  • تعداد بازدید : 504

پنج رفتار نامطلوب مديران ناکارآمد

مدير درآمد پيدا کنيد
  • گردآورنده : محمدخاني
  • |
  • تعداد بازدید : 530

مدير درآمد پيدا کنيد

سه گام تا فروش موفق
  • گردآورنده : کارشناش ارشد فروش محمدخانی
  • |
  • تعداد بازدید : 609

سه گام تا فروش موفق

دلايل نخريدن مشتري
  • گردآورنده : مهندس محمدخانی
  • |
  • تعداد بازدید : 962

دلايل نخريدن مشتري

 انواع بازاریابی های جدید
  • گردآورنده : مهندس محمدخانی
  • |
  • تعداد بازدید : 1019

انواع بازاریابی های جدید

4 روش مديريت اصولي
  • گردآورنده : مهندس محمدخانی
  • |
  • تعداد بازدید : 1110

4 روش مديريت اصولي

آدرس شرکت

البرز - کرج

شماره تماس

- 09122685920

کانال تلگرام

https://ble.ir/kargostaar

بازدیدهای کل : 136417

بازدید های دیروز : 125

بازدید های امروز : 147