تاریخ انتشار :
1399/10/03
������������������ �������� ����
- نوشته شده توسط :
مهندس محمدخانی
- |
- : تعداد بازدید
1268
بار
بسياري از افراد در اينستاگرام به من پيام داده اند و مي پرسند نظرات من در مورد بازار يابي شبکه اي چيست ؟ بنابراين در ايجا مختصر در مورد mlm صحبت مي کنم:
بازاريابي شبکه اي چيست؟
يک مدل تجارت مستقيم است که بازاريابي چند سطحي نمايندگان مستقل به عنوان توزيع کننده محصولات وخدمات شرکت براي دريافت کميسيون ها کار مي کنند و به توسعه و مديريت نيروي فروش خود تشويق مي شوند. بازاريابي شبکه اي به دليل امکان داشتن آزادي وقت، تجارت سودآور و فرصتي براي ترسيم دوره موفقيت خود، افراد زيادي را مجذوب خود مي کند . هرکسي که مي تواند به بازاريابي چند سطح متعهد شود، شانس ايجاد يک حرفه پردرآمد از آن را دارد.
5 نکته مهم براي آنکه در بازاريابي شبکه اي خود موفق باشيد:
1- به شرکت درست بپيونديد:
اولين قدم شما براي تبديل شدن به يک بازار ياب شبکه اي موفق ، انتخاب يک شرکت مناسباست. بسياري ار شرکت هايي که روزانه به تعدادشان افزوده مي شود ، انتخاب را براي شما مشکل ميکنند اما اگر بتوانيد نکات زير ا در هنگام انتخاب شرکت مدنظر قرار دهيد احتما اشتباه کمتر خواهد شد:
راهنمايي:
عاما مشاورين شما تا حد زيادي در ايجاد يک بازار ياب موفق تاثير بسزايي دارد.
چگونه حقوق مي گيريد:
برنامه جبران خسارت شرکت عامل بسيار مهمي است که بايد درنظر گرفته شود . ساختار دستمزد آنها چيست؟ سيسات پرداختشان چطور؟
زمانبدي:
کليد تعيين فاکتور زمانبندي اين است که سعي کنيد از شرکت هايي که خيلي جوان يا تازه تاسيس هستند ويا خيلي پير يا قدمت تاسيس آنها بالا اجتناب کنيد.
شرکت هاي قديمي ايده جديدي ندارند و بازارياب هايشان اشباع شده اند.
محصول / خدمات:
محصولات يا خدمات اين شرکت چيست ؟ به ياد داشته باشيد اين موضوع اساسا نحوه درآمدزايي آنها است. محصولات آنها بايد از کيفيت بسيار بالايي برخوردار بوده و براي افرادي که آنها را خريداري ميکنند، مفيد باشد.
2- توسط مشاور مناسب کسب وکار آموزش ببينيد:
از آنجا که بازاريابي شبکه اي همه چيز د رمورد همانند سازي است، شما بايد شخص مناسبي را پيدا کنيد که خود توانايي راه اندازي يک کسب وکار را داشته باشد و براي تيم سازي د رشما اشتياق ، بهبود مستمر و روحيه مناسب ايجاد نمايد.
در بازاريابي شبکه اي سال اول سال پر از چالش است چرا که در اين دوره زماني شما مهارت ها ؛ محصولاتو خدمات و استراتژي هاي متناسب براي آنها را از برند خود به فروش خواهيد رساند.
3- انتظارات درستي داشته باشيد:
بسياري از مردم اين اشتباه پر هزينه را مرتکب مي شوند که فکر ميکنند بازاريابي شبکه اي طي چند روز يا چند هفته پس از عضويت درآمد زيادي را براي آنها فراهم ميکند. حتي اگر اين امکان داشته باشد، بازاريابي شبکه اي يک کار ثابت نيست که شما بدانيد هر هفته يا هر ماه چه انتظاري از آن بايد داشته باشيد.
اين شغل هم مانند بسياري از مشاغل ديگر نياز به کار و زمان و بسياري از آن براي از بين بردن سود يا کسب سود دارد. داشتن انتظارات صحيح مستلزم داشتن آمادگي لازم برا يپرداخت خزينه د روقت، آموزش و منابع ديگر دارد.
4- نگرش همه چيز است:
بازاريابي شبکه اي يک تجارت است و يک سرگرمي نيست. مشاغل با نگرش ، پيشرفت مي کنند. ادعا نکنيد که با تلاش پاره وقت در بازاريابي شبکه اي ثروتمند خواهيد شد. براي رسيدن به سطح مورد نظر کاري بايد سخت کارکنيد.
حرکت با گذشت زمان به دست مي آيد. بنابراين ا گذشت روزها ، هفته ها يا ماه ها با نگرش درست همراه باشيد، ثابت قدم باشيد و هرگز از فشاري که به شما وارد مي شود تسليم نشويد.
موفقيت يک راز دارد: هر روز بهتر شويد!
اين نکته را بدانيد که شما بايد روي خود سرمايه گذاري کنيد. همانند افرادي نباشيد که از سرمايه گذاري بر روي مشاوره، آموزش ، ابزارها و منابع صنعت مي ترسند در حالي که بايد بدانيد بازاريابان موفق شبکه اي پول هاي خود را در جاي درست سرمايه گذاري مي کنند.
5- تيم مناسب بسازيد:
اين تجارت متمرکز بر بازاريابي است به خاطر داشته باشيد که افراد از نظر عملکرد و ظرفيت متفاوت هستند . به سراغ مجموعه افرادي برويد که توانايي هدايت چشم انداز ديد شما را دارند.
تيمي با نگرش ، انتظارات واقع بينانه و انگيزه مناسب براي موفقيت همانند شما باشند.